lørdag 11 mai
fredag 17 mai

Tårnagenthelg

Tårnagenthelg i Birkenes for alle som går i 3.klasse!

Hjelp!

Kirkeskattene er borte! Vi trenger hjelp av DEG for å løse mysteriet og til å finne dem igjen!

Derfor inviteres alle 3.klassinger til å være med på Tårnagenthelg 27. og 28. april!

Agentsamlingen på lørdag starter kl. 15.00 og varer til kl. 19.00.

Søndag treffes vi igjen kl. 10.00 til det som selvfølgelig er en Tårnagent-gudstjeneste kl. 11.00.

Familie, faddere og venner er også invitert til gudstjenesten, og der vil de få vite om Tårnagentene har klart å løse alle oppdragene... Under gudstjenesten vil Tårnagentene få utdelt boka «Skatten i Liljedalen», og etter gudstjenesten er det kirkekaffe.

Det koster 75kr å delta, dette vippses til 119678.

Agentene får bok, buff, agentbevis, avis og mat (pølser, frukt og agentmuffins).

Hvis du kjenner noen andre agenter på 3.trinn, kan du bare be dem melde seg på – arrangementet er åpent for alle!

Påmelding: Send SMS med "Tårnagent Barnets Navn" til Janna på 93896710 innen 25. april.

Dette blir en spennende helg, og vi håper du har lyst til å være med!

Publisert av: Janna Risdal Ånesland den 11-04-2024