menighet

Organist

DÃ¥p: Nei
Nattverd: Nei

Lørdag 19. oktober kl.19 inviterer Jens Christian Langås med venner til konsert med gospel, korsang, blues og evangeliske toner. "Turning 50" kaller Jens Christian Langås konserten han inviterer til i Vegusdal kirke på Engesland lørdag 19 oktober kl 19.00. "I anledning halvveis til hundre har jeg fått med meg en gjeng dyktige venner på en konsert! Det blir et gjensyn med gospel, korsang, blues og evangeliske toner som jeg håper vil glede og inspirere mange slik de har gjort for oss gjennom hele livet!", slik beskriver Langås arrangementet. Bidragsytere er: Vokal/piano Jens Christian Langås Trommer Are Bjørnestad Vokal Tonje Langås Vokal Siv Justnæs Saxofon Narve Kristiansen Bass Ole Kelly Kvamme Lyd Rolf G Augland Billetter kr. 100 pr person. Vippses til økonomiansvarlig Aleksander Røinås Osmundsen tlf 99121123. Merkes "Turning 50". Overskuddet går til Vegusdal menighet. Alle er hjertelig velkommen!