onsdag 24 april
lørdag 11 mai

Forbønnstjeneste

Det er knyttet store løfter til bønn i Bibelen! Det har derfor blitt opprettet ei forbønnsgruppe i Birkenes menighet som møtes på kirkekontoret hver mandag kl. 17.30-18.30. Forbønnsemner kan leveres i bønnekrukka som står bak i Birkenes kirke, eller på kirkekontoret. Disse formidles videre til forbønnsgruppa, som har taushetsplikt om det de får vite.

Det er knyttet store løfter til bønn i Bibelen! Det har derfor blitt opprettet ei forbønnsgruppe i Birkenes menighet som møtes på kirkekontoret hver mandag kl. 17.30-18.30. I tillegg er det noen personer som setter av tid til bønn hjemme på samme tidspunkt. Vi ber da for alle i Birkenes menighet, for gudstjenester, alle aktiviteter, ansatte og frivillige medarbeidere, for mennesker som har det vondt her hos oss og rundt i hele verden.

Ei forbønnskrukke vil være å finne i kirka på alle gudstjenester. Der kan de som ønsker det, skrive ned bønnebehov og legge i krukka. En kan også ta med en lapp hjemmefra og legge i krukka eller levere dem i en konvolutt på kirkekontoret.  Alle som har ansvar for forbønnen, har taushetsplikt og alle lapper vil bli oppbevart forsvarlig!

Vi håper dette er et tilbud folk vil benytte seg av, og at det på en spesiell måte vil bringe Guds velsignelse over Birkenes menighet.

Birkenes menighets diakoniutvalg.

Publisert av: Helene Horverak den 28-02-2018